Gwarancja
Gwarancja zostaje udzielona wobec wszystkich klientów mających siedziby lub stałe miejsca zamieszkania na terenie Unii Europejskiej. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku nieprawidłowej eksploatacji towaru, powstałych w wyniku nieprawidłowego ich przechowywania .
W ramach gwarancji kupujacemu przysługuje uprawnienie do żądania usunięcia wady poprzez naprawę urządzenia. Kupującemu przysługuje jednak prawo zastąpienia naprawy towaru - towarem nowym tj. dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
Proces gwarancyjny rozpoczyna się dopiero po dostarczeniu wadliwego towaru do Sprzedawcy wraz z pełną dokumentacją i informacją o usterce oraz instalacji w jakiej pracował wadliwy produkt. Dostarczyć produkt można osobiście lub za pomocą firmy kurierskiej, paczki wysłane za pobraniem nie są odbierane.
W przypadku zaprzestania sprzedaży towaru przez Sprzedawcę, może on zastąpić towar wadliwy towarem o parametrach nie gorszych niż parametry towaru zakupionego. Nabywca traci uprawnienia z tytułu Gwarancji jeśli nie zawiadomi Sprzedawcę o wadzie w terminie 14 dni od jej wykrycia. Licząc od dnia zakupu towaru, Sprzedaca udziela gwarancji na 24 miesiące.
W przypadku stwierdzenia, że usterka nastąpiła z winy Kupującego – zobowiązany jest on do zwrotu poniesionych przez Sprzedawcę kosztów transportowych.